16

شرایط گارانتی و پذیرش مرجوعی

گارانتی محصولات

شرایط گارانتی محصولات :

کالاهای دارای هالوگرام KhaleejMobile شامل 7 روز مهلت تست و تعویض بستگی به خرید محصول از زمان ارسال به وسیله پست پیشتاز و تیپاکس برای خریداران اینترنتی می باشد.

کالاهای شامل گارانتی فقط با کالاهای مشابه تعویض می گردد و بعد از گذشتن مهلت تست کالا ( 7 روز ) به هیچ وجه امکان مرجوعی قطعه وجود ندارد.

روش های مرجوع کردن یا گارانتی کردن قطعه:

1 – با شماره های داخل وبسایت تماس گرفته و بعد از هماهنگی با مسئول مربوطه کالای خود را بوسیله پست پیشتاز به آدرس فروشگاه ارسال کنید.

2 – از طریق واتساپ به شماره ( 09376952885 ) پیام خود را ارسال کرده و بعد از هماهنگی با مسئول مربوطه کالای خود را به آدرس فروشگاه ارسال کنید.

3 – مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه اینترنتی KHALEEJ MOBILE در چابهار

آدرس فروشگاه: ( استان سیستان و بلوچستان/چابهار/بلوار امام خمینی/خیابان فردوسی/پاساژ صالح زهی/خلیج موبایل چابهار)

شرایط برگشت هزینه:

1- شرایط برگشت وجه 7 روز بعد از دریافت توسط شمااست اگر بعد از 7روز درخواست بازگشت وجه داده شود متاسفانه امکان تعویض فقط برای شما وجود دارد

2 – بعد از دریافت کالا توسط همکاران ما در فروشگاه تایید اصالت کالا، بین 1تا 10روز کاری زمان نیاز هست تا پروسه بازگشت وجه انجام شود

مواردی که شامل گارانتی محصولات نمی شود:

1 – اگر براثر استفاده نادرست یا نوسانات برق، باتری گوشی شما باد کرده و یا تغییر ظاهری در باتری ایجاد شود باتری شامل گارانتی نیست. ( باد کردن باتری شامل گارانتی نمیشود )

2 – اگر هنگام نصب باتری یا تاچ و ال سی دی فلت آن پاره و یا خم شده و قطعی در فلت بوجود آمده باشد قطعه شامل گارانتی نمیشود.

3 – برداشتن برچسب تاچ و ال سی دی به معنای ابطال گارانتی این قطعه است.

4 – مخدوش کردن هولوگرام Khaleej Mobile ( هرچند جزئی ) به معنای ابطال گارانتی قطعه است.